- Menu przedmiotowe
- PRZETARGI
Ogłoszenie o sprzedaży autobusu szkolnego
OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY PRZEZ GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH KRAPKOWICE ŚRODKA TRWAŁEGO – AUTOBUSU SZKOLNEGO
z dnia 06.11.2019 roku
w drodze przetargu pisemnego nieograniczonego
Dyrektor Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Krapkowicach, 47-300 Krapkowice, ul. Kwiatowa 7 powiat krapkowicki , województwo opolskie, NIP:1990114914, REGON: 365934518, zaprasza do składania ofert pisemnych na zakup środka trwałego – autobusu szkolnego.
Postawa prawna: Zarządzenie nr 15 /2019 Dyrektora Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Krapkowicach z dnia 29.10.2019r.
Podstawowe dane identyfikacyjne pojazdu:
- Marka : JELCZ
- Model: M 121 MB/1
- Rok produkcji : 2000,
- Nr rejestracyjny : OKR 02AA
- Wskazania drogomierza: 763297 km.
- Nr identyfikacyjny (VIN): SUSL1422VY0000640,
- Silnik z zapłonem samoczynnym, pojemność 4580 cm, moc 114 Kw,
- Kolor powłoki lakierniczej : pomarańczowy
- Dopuszczalna masa całkowita : 12000 kg
- Liczba miejsc siedzących : 45,
- Liczba osi / rodzaj napędu / skrzynia biegów- manualna,
- Data pierwszej rejestracji : 26.07.2000
- Data ważności badania technicznego: 29.02.2020
Wyposażenie standardowe :
- ABS, dach regulowany mechanicznie ( 2szt), fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie.
Miejsce i termin składania ofert:
Gminne Centrum Usług Wspólnych Krapkowice, 47-300 Krapkowice, ul. Kwiatowa 7 sekretariat – do dnia 26.11.2019 r
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawany pojazd:
W dni roboczegodzinach od 08:30 do 14:00 na parkingu Szkoły Podstawowej nr.1 w Krapkowicach ul. Kwiatowa 7 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Krapkowicach nr tel.: 077 4749215 wew.200.
Cena wywoławcza( według wyceny rzeczoznawcy); 16 500,00 zł( słownie złotych: szesnaście tysięcy pięćset złotych gr.00/100).
Oferty mogą składać:
1.Osoby fizyczne( zobowiązane są do okazania dowodu osobistego)
2. Osoby prawne lub osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane do przedłożenia aktualnych wypisów z właściwego dla danego podmiotu rejestru ( KRS, CEiDG ).
Wybór oferenta:
- Wybrana zostanie oferta, która opiewa na najwyższą cenę spośród złożonych ofert według wartości zakupu.
- O wyborze oferty zostaną powiadomieni wszyscy oferenci, drogą pisemną.
- Z oferentem, który złożył najwyższą ofertę zostanie podpisana umowa. Wzór umowy stanowi załącznik Nr 2 do ogłoszenia.
- Podpisana umowa jest podstawą do wystawienia faktury VAT dla oferenta.
- W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości do oferentów, którzy złożyli te oferty złożone zostanie dodatkowe zapytanie z ofertą postąpienia od dotychczas oferowanej ceny o wartość nie niższą niż 200,00 zł, do uzyskania najwyższej ceny, a pojazd zostanie sprzedany za najwyższą zaoferowaną cenę.
- Oferty cenowe poniżej ceny wywoławczej nie będą rozpatrywane.
- Wydanie autobusu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, po uiszczeniu opłaty. Kupujący dokona płatności za przedmiot umowy, przelewem na rachunek Sprzedającego: Gminne Centrum Usług Wspólnych w Krapkowicach ul. Kwiatowa 7 47-300 Krapkowice nr konta: 45 88840004 2001 0034 3396 0001 w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży i wystawienia faktury VAT.
- Zastrzega się, że Gminne Centrum Usług Wspólnych w Krapkowicach przysługuje prawo odstąpienia od procedury sprzedaży lub jej unieważnienia bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn oraz prawo przerwania procedury na każdym etapie.
W Gminnym Centrum Usług Wspólnych można się zapoznać z wyceną rzeczoznawcy. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego pojazdu.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne autobusu.
Informacja dodatkowe:
- Informacja o wynikach postępowania zostanie ogłoszona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Centrum Usług Wspólnych w Krapkowicach.
- Odbiór będzie odbywać się na koszt nabywcy.
Załączniki: